måndag 17 oktober 2011

Mitt eBay fynd


Eftersom Australien har väldigt strikta regler på vad som får importeras/skickas in i landet så är det så gott som omöjligt att köpa halmgrejor på nätet. Ni har väl alla sett ett eller annat avsnitt av Border Security?! 

IKEA brukar i och för sig ta hem julbockar och lite annat smått och gott till julen, men aldrig nåt så fint som denna hängande skönhet ☺ - och till min förtjusning fanns den nere i Melbourne!! ... endast en annan person som var intresserad och som hade lagt ett bud tidigare på dagen.Tjohooo. 

Det fanns en annan halmkreation i paketet också, men den visar jag en annan dag☺

2 kommentarer:

  1. Vad söt! :) Och jovisst har jag sett rejäla mängder Border Security haha, jag älskar det. :) Och jag skulle vara livrädd för att flyga dit, man får ju knappt ta med någonting. :)

    SvaraRadera