onsdag 4 november 2015

Blixtrar och dunder

Last night when I was about to start my blog post, I noticed lots of thunder and lightning around us, so I had to close everything down and turn my computer off - hence the lateness of posting. Then today I've been busy in the kitchen, making a cake for Lily - which didn't turn out the way I wanted to. I have to continue in the afternoon - or throw in the towel ;)

Igår kväll när jag skulle blogga såg jag att det var alldeles för mycket blixt och dunder där vi bor, så jag var tvungen att stänga av datorn - så det är därför jag är sen med inlägget. Sedan idag har jag bakat en tårta till Lily som fyller 6 år - men, den blev inte som jag tänkt mig. Jag får fortsätta senare i eftermiddag - eller kasta in handduken ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar