torsdag 29 september 2016

Back at Myer... The Christmas Shop is open!

When Myer finally opened the doors to their Christmas Shop about a week ago, I had to go back and enjoy Christmas once again - I had previously only had a sneak peek a while back... which in my opinion wasn't enough at all!


This time around I found a few things that caught my eye... Firstly, these Santas - they are so Scandinavian looking! Absolutely gorgeous - very similar to some I've purchased in Sweden years ago. Most things I do like have a touch of Scandinavia - close to my heart ♥





Secondly, this Santa bag is so rustic and 'right up my alley', so to speak... ☺



Christmas crackers






Princess Lily found some ballet slippers decorations


A candy Christmas 



More Scandi Santas ♥



Awww, such a cute bird ♥


Thirdly, these stag heads are fabulous, but I'd be scared having them at home. What if an antler would break? They are unfortunately made out of porcelain , but oh, so pretty. 


Jag var tvungen att besöka Myer igen när de äntligen öppnade dörrarna till sin julbutik, innan hade jag ju bara fått en liten smakbit så att säga, vilket i mina ögon inte var tillräckligt!

Hittade en hel del fint... tomtar i skandinavisk stil - så himla fina! Det mesta som jag fastnar för är faktiskt skandinaviskt, sånt som påminner om julen i Sverige och det som ligger mig närmast om hjärtat. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar